PARC AGROBIOTECH LLEIDA, L’ESPAI PER LES EMPRESES, EL TALENT I LA INNOVACIÓ

Lleida, 8 de novembre de 2022.- Es presenta la nova imatge corporativa del Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida i la seva denominació. Aquesta és Parc Agrobiotech Lleida, un nom que posa l’accent en identificar el Parc com l’espai de connexió per a les empreses amb perfil tecnològic, el foment del talent, la innovació, la recerca i la bioeconomia.

La presentació ha tingut lloc a l’Auditori Joan Oró del Parc, i ha comptat amb la presència dels representants de les institucions lleidatanes, encapçalades pel Paer en cap i president del Parc, Miquel Pueyo i el rector de la Universitat de Lleida i vicepresident del Parc, Jaume Puy, a més del gerent de Parc, Miquel Aran i de representants d’entitats, centres d’investigació i empreses del parc.

L’acte ha comptat amb la ponència de l’Elena Fernández Guzmán, actual Digital & Tech Strategy Lead for Retail & Consumer Goods de la companyia Microsoft. Fernández ha exposat les tendències tecnològiques que es preveuen per als anys vinents, i de com aquestes impactaran en la realitat de les empreses i la societat en general, la més comentada i que continuarà sonant, el Metavers.

Ha finalitzat amb la intervenció del Paer en cap i del rector de la Universitat de Lleida, president i vicepresident respectivament, que han valorat molt positivament el pas cap endavant que dona el parc amb aquesta nova imatge.

Pel que fa al disseny de la nova marca, creat per l’agència de comunicació lleidatana OMA, s’ha tingut en compte el posicionament estratègic del parc per al seu disseny. Pel que fa al nom, es considerava necessari una adaptació a un nou escenari, sense perdre l’essència però amb un missatge més concret i directe. Una altra part important de la nova imatge són els colors inspirats en la gamma cromàtica del parc, la seva arquitectura, els patis i els artistes impressionistes, l’entorn més proper, el Turó de Gardeny i l’horta. Finalment, la forma que acompanya el nou logotip neix de la visió del parc com un Hub de connexió de l’anomenada quàdruple hèlix, formada per l’administració, l’empresa, la recerca i/o coneixement i la societat. El resultat, una imatge contemporània, atractiva, que transmet dinamisme i que incorpora en el seu relat, l’essència del parc i la seva visió estratègica de futur.

La creació de la nova imatge, és el primer pas d’una estratègia de comunicació que, mitjançant una acció constant en els diferents canals de comunicació del Parc, vol donar major rellevància a les empreses, accions i actuacions que se’n deriven, i l’impacte que aquestes tenen per la captació de talent, de negoci i d’iniciatives que millorin la competitivitat del territori.