Aquesta acció s’emmarca dins l’Operació 5 del projecte Inno4Agro i vol donar suport al sector de la restauració que, actualment, està vivint temps molt complicats.

Turisme de Lleida ha impulsat una campanya de promoció gastronòmica basada en la identitat culinària de les Terres de Lleida per posar en valor els productes de proximitat del territori. Aquesta acció s’emmarca dins l’Operació 5 del projecte Inno4Agro i vol donar suport al sector de la restauració que, actualment, està vivint temps molt complicats.  

La iniciativa de promoció gastronòmica forma part de la campanya de promoció turística ‘Lleida, tot el que estimes, amb qui més estimes’, que s’anirà estenent al llarg del present exercici  i que es basa en 4 eixos principals: patrimoni, cultura, natura i gastronomia.

Actualment, i atès que els restaurants només poden oferir menús per emportar a causa de les restriccions de la darrera Resolució del govern de la Generalitat, els 20 restaurants que hi participen oferiran aquesta fórmula. Una iniciativa que té protagonisme propi a la secció de gastronomia de la pàgina web de Turisme de Lleida amb el nom de MENÚS PER EMPORTAR.

D’altra banda, també de la mà de Turisme de Lleida, l’Ajuntament de Lleida ha endegat una campanya de promoció de tots els restaurants de la ciutat que realitzen servei de menjar a domicili.

Turisme de Lleida vol posar en valor el potencial del territori, en base als productes de qualitat i en el seu patrimoni natural i cultural, a més de situar a Lleida com a destinació turística de referència, intel·ligent i sostenible.

Pots consultar els restaurants enllaçats aquí.